KOMİK TELEFON MESAJLARI

NIYE OYLE APTAL APTAL BAKIYORSUN? BENIM BEN, CEP TELEFONUN. CANTANDA DURMAK BOGUCU VE KARANLIKTI. BENI CIKARDIGIN ICIN TESEKKUR EDERIM!

BILIYOR MUSUN, AZ ONCE NE OLDUGUNU COK IYI BILIYORUM BEN.. NE MI OLDU? TELEFONUNA BU MESAJ GELDI.

DISLERIN TIPKI YILDIZLAR GIBI SARI VE BIRBIRINDEN O DERECE UZAK. ARADA ONLARI FIRCALASAN?

2002 YILDIZINA GORE PARA: YILDIZIN GULUMSUYOR, SAGLIK: YILDIZIN GULUMSUYOR, IS: YILDIZIN GULUMSUYOR, SEVGI: YILDIZIN GULMEKTEN OLUYOR!!!

FAZLA DUSUNME, BAKMA OYLE BON BON. MESAJ GELDI ISTE, OKUSANA KARDESIM.. SANA BIR DE NASIHAT VEREYIM BARI NE KADAR AZ DUSUNURSEN HAYATTA O KADAR BASARILI OLURSUN!

SANA SARILMAYI O KADAR COK SEVIYORUM KI. CUNKU O SIRADA YUZUNE BAKMAM GEREKMIYOR.

BU GUZELLIK,BU ZEKA,BU AKIL,HELE SU ANLAM DOLU GOZLERIN BUYUSU,ALLAH BUTUN GUZELLIKLERI BIR YERDE TOPLAMIS.NEYSE KENDIMDEN COK BAHSETTIM EEE SENDEN NABER?

ICKI MI ICEMIYORSUNUZ 7070'E ICKI YAZIP KISA MESAJ GONDERIN BIZ SIZIN YERINIZE ICELIM BIZ BUNA CEPTO GUNAH DIYORUZ TELTIM..
.
ASK BITKI ISIMLERIYLE BASLAR HAYVAN ISIMLERIYLE BITER!!!


TANRIDAN BIR CICEK ISTEDIM, O BANA BIR BAHCE VERDI. TANRIDAN BIR AGAC ISTEDIM, O BANA BIR ORMAN VERDI. TANRIDAN BIR GEYIK ISTEDIM SENIN NUMARANI VERDI.

EGER KISI HEM AKILLI HEMDE CALISKAN ISE TAKDIR ET,AKILLI DEGIL,CALISKAN ISE DIKKAT ET,AKILLI OLUP TEMBEL ISE IKAZ ET,HEM AKILSIZ HEM DE TEMBEL ISE IMHA ET!

MERMI YANAKLIM JARJOR DUDAKLIM NE MERMIM KALDI NE MUMINATIM ASK BAKMAKTAN IBARET OLSAYDI OKUZ TRENE ASIK OLURDU. 

HEY GARSON BANA KALBIM KADAR YANIK BIR DONER, DUSUNCELERIM KADAR KARISIK BIR SALATA, VE ACILARIM KADAR KOYU BIR KAHVE GETIR. 

ESIMLE TEK ORTAK YANIMIZ, AYNI GUNDE EVLENMIS OLMAMIZ...

DURUN! BURADA NEFES ALMAYIN, DAHA UCUZ BIR YER BILIYORUM... 

BASKALARININ SENI EZMESINE IZIN VERME EHLIYET AL, SEN ONLARI EZ... 


SON GULEN SEN OLACAKSIN: CUNKU ALGILAMA SORUNUN VAR...

ANAOKULUNDAKI IKI AFACAN: -BEN BEBEKLERIN NASIL DOGDUGUNU BILIYORUM. -BEN DE BEBEKLERIN NASIL OLMAYACAGINI AKILLIM!...

1960 YILINDA ICILEN KAHVELERIN HATIRI DOLMUSTUR. ILGILENENLERE DUYURULUR! 

DAL RUZGARI AFFEDER AMA KIRILMISTIR BIR KERE. 

DUNYA YUVARLAK, OZON DELIK. NE SAPIK BIR GEZEGENDE YASIYORUZ BE. 

KARIMI O KADAR SEVIYORUM KI ESKIMESIN DIYE BASKALARININ KARILARINI KULLANIYORUM 

SIZE YAPILMASINI ISTEMEDIGINIZ SEYI BASKALARINA YAPIN...COK ZEVKLI OLUYOR 


IKI UZAYLI BENZIN ISTASYONUNA GITMISLER.BIRI BENZIN POMPASINI TUTMUS ARKASINA SOKMUS.DIGERI ONA SASKIN BIR BAKISLA:BU YAPTIGIN NORMALMI?DEMIS. DIGERI ISE:HAYIR KURSUNSUZ.DEMIS ...

BU MESAJ OZEL BI FREKANSLA GONDERILMISTIR.ZEKILERDE HAFIZA KAYBI APTALLARDA KISA SURELI KORLUK IBNELERDEDE BI ANLIK GULUMSEME YAPAR...


AH KIZIM AH!! BEN NE SALAGIM. SENI NE DOKTORLAR, NE MUHENDISLER ISTEDI DE VERMEDIM. UZULME ANNECIGIM. BEN HEPSINE VERDIM...

SEN LIKOR GIBI TATLI, TEKILA GIBI CARPICI, VISKI GIBI ASIL, KONYAK GIBI SICAK, SAMPANYA GIBI OZEL, SARAP GIBI TUTKULU, MALIBU GIBI EGZOTIK, KOKTEYL GIBI MUHTESEMSIN.




AYNA:
Bataryası zayıf hayallerimizin,kapsama alanı dışında kalan kesimlerine,sebeke hatası nedeniyle ulaşamadık.Şimdi yüreğimde ful çeken hattımla SENİ SEVİYORUM...


Sayın abonemız telefonunuz hal hatır soracak kadar mesaj cekmıyorsa lutfen telefonunuzu pencereden asagı atınız.bız buna CEP TO YA ALLAH tarıfesı dıyoruz...

-ağlarsa anam ağlar gerisi playback yapar

-yerlere çöp atmayın havaya atın bırakın sorumlusu newton olsun

-birgün gelecek öleceksin vede toprak olucaksın sonra ot olucaksın ve bir öküz gelip seni yiyecek sonra sıcacık bir b..k olucaksın bende sana bakıp hiç değişmemişsin diyeceğim



-sen sütlaç kadar tatlı lahmacun kdar sıcak çiğ köfte gibi yakıcı dolma gibi çekici bulgur gibi asil aşure gibi karışık ve içli köfte gibi mükemmel birisin NOT:ACIKTIM VALLA

- ben garip bir aşık, elimde çatal kaşık, ben yedim aşkımı sana kaldı bulaşık

-şuan falına bakıyorum geleceğin parlak g...tn yuvarlak

-hatırlarmısın küçükken hep beraber dolaşırdık trene binmeyi çok severdik ben trenin camından g..mü sende kafanı uzatırdın görenler ise bizi ikiz zannederlerdi
-almış eline çiçek sevecek sevmeyecek ulan eşşolu eşek çiçek nerden bilecek

-I the can but the go to me

-sayın abonemiz bu bir hasret mesajıdır görüşme ücreti sizin tarafınızdan ödenecektir özlediyseniz mesaj özlemediyseniz çağrı bırakın


Apansız uyanırsan bir gecede...gözlerin karanlığa dalarsa...bir sıcaklık hissedersen dizlerinde...
ANLA Kİ...!!!
altına işemiştirsin...


sayın abonemiz camiye gidipte namazmı kılamıyorsunuz
namaz yaz 2200 gönder biz senin yerine kılalım biz buna CEPTO sevap diyoruzz:):):):)


SEN he BEN'i he Seviyorsun Hea :) Geç kIzIm Geç Uykumuz Var Dedikse Ayakta Uyuyoruz Demedik ;)

evde kalmışlara müjde adını, soyadını, yaşını yaz 2121e gönder biz senin yerine turşunu kuralım...
gönderen turşucell:):):):)


bu msjı sadece guzel biri okuyabilir:




tekrar dene..







olmuyo mu?yazıııııık,demek pek de guzel birisi diilsin!







allloooo...ugrasma kardesim,zorla guzellik olmaz!



Devletimize Ait Olan Benzinliklerde Sigara Içmeyiniz.. Hayatiniz Ucuz Olabilir Ama Benzin Pahali..!


evde kalmış kızlar müjde!! adını, kilonu, yaşını yaz 3747'ye gönder, ailenizin yerine turşunuzu biz kuralım... Üstelik ilk 50 kişiye kavanozlar hediye!! guduuuuuuv :D :D


Tüm cepöğrencililer müjde bu gün ölmek BEDAVA üstelik mezarlar bizden bitmedi günahlarınız %50 indirimli. ilk ölen 10 kişiden birine ücretsiz kefennn bitmedii..hemen 05xxxxxxxx e 50 knt yolla (kendi no.nuz) 5 yıl cennet bedava :)
NOT: (MEZARLARIMIZ KLİMALIDIR)


bir maymun annesine sorar:
-biz neden bu kadar çirkiniz.Anne:
-Sen bir de bu mesajı okuyana bak :s


bütün kiremitlere seni özlediğimi yazdım inşallah kiremitlerden biri kafana düşerde seni özlemenin ne büyük bi acı olduğunu anlarsın....


Sene 1930.Deden bilmez ama baban bilir.Salı günü cuma namazından çıktıktan sonra atın üstünde yaya gidiyoruz.Çölde kar diz boyu,karşımda düşman askeri,çektim kılıcımı 2 el ateş ettim,adamı bacağından vurdum,kolunu alçıya aldılar.Hastaneye son sürat gidiyoruz,arabada benzin yok,neyse o zamanlar elektrik yok, mum ışığında televizyon seyrediyoruz.Böyle bir olay geçmişti başımdan,anlatmak istedim,ben böyle olaylar yaşıyorDum :)))



iki eski sevgili mesajlaşırlar;

-barutcan tükendim tükendim tükenmeleri oynuyorum bittim.

- sayın abonemizin kafasını ütülediniz kullanıcımız 7 aydır kapsama alını dışınızda
bulunmaktadır. Hırtcell olarak şu üç günlük dünyada, daha nice potansiyel eski sevgililer olduğunu hatırlatır, en yakın zamanda engin denizlere açılmanızı temenni ederiz. hayırlı günlaaarrr :D



Mesajların bedava olduğu bu mübarek günde;

geçmiş, gelecek, kandil, ramazan, kurban, yeniyıl, 23 nisan, 19 mayıs, 29 ekim, doğum günü, öğretmenler günü, sevgililer günü, Çorum'un kurtuluşu Hatay'ın kabulu, Malatya'nın kayısı festivali...

ve her ne kadar önemli gününüz varsa şimdiden kutlu olsun :




cep sevaptan müjde!!artık namaz kılmadan ve oruç tutmadanda cennete gidebilirsiniz.nasılmı?hemen bu numaraya 10 ve üzeri kontör gönder anında 100 sevap kazan!ayda 10 defa gönder cennet kapısının anahtarı cebine gelsin çok gönder çok kazan.ayrıntlı bilgi hacı ve hocalarda.



üff yavrum anam asvaltın olayım ez benii...

sayın abonemiz sakın ürkmeyiniz bu bir motivasyon msjıdır..




Bu mesaj özel bir servis aracılığıyla gönderilmiştir, aşırı zekilerde hafıza kaybına, normal insanlarda anormalliğe, salaklarda da hafif gülümsemeye neden olur =)

Cidden hafif gülümsüyor insan ilk okuduğunda =)





tlfnunuzun msj bölümüne girin 5 iskender
7 ciğer,9 adana,10 kızartma,20 ayran
5 colayazın 2277 gönderin oha görgüsüz benide
yiceksin melodisi cebinize gelsin..



bu çekicilik bu gülüş,bu zeka,bu asalet,bu karizma
hele o büyülü gözler ALLAH bütün güzelliği bir kişide toplamış,
neyse benden çok bahsettik senden nbr..?:)

bu mübarek bayramda;

kellere saÇ HASTASINA ilaç
İŞSİZE iş DİŞSİZE diş
olmayana COCUK üşüyene GOCUK
gazoza BUZ yemeğe TUZ
NAZAR hoca EVDE kalmışa KOCA
tavuklara DARI bekarlaraKARI
dırdırcıya AKIL çekenlere SABIR

İHSAN ET YA RABBİM:))

AMİN


*Aşık olup dert çekeceğine nezle ol burnunu çek daha iyi :))

*Aşk bir sabun ise, köpürt beni pakize:)))



Sana dünyanın en iyi,en tatlı,en güzel,en şirin,en mükemmel,en sevimli varlığını gönderecektim ama postacı bağırdı:çık o kutunun içinden...


Sen gizli bir yağmurun ardından toprak kokusunun kapladığı masum yeşillikte bir çiçeğin yaprakları arasında gülümseyen mini minnacık sümüklü bir böceksin


Irak el cezaire tv nin verdiği bir habere göre Amerikalılar öküz dolusu bir kamyonu havaya uçurmuş tüm öküzler ölmüş hayattaysan haber ver :)


Bütün kiremitlere seni çok özlediğimi yazdım belki biri kafana düşer de seni özlemenin ne büyük bir acı olduğunu anlarsin..


Ey Türk kızı 1.vazifen çamaşırları ve bulaşıkları yıkamaktır.Senin en kıymetli hazinen kocandır.Seni bu hazineden mahrum etmek isteyecek kaynanan olacaktır.Kılıbık sandığın kocan seni başkasıyla aldaacaktır.Muhtaç olduğun oklava kapının arkasındadır.


Sabahları kahvaltı yapmıyorum çünkü seni düşünüyorum.Öğlenleri yemek yiyemiyorum çünkü seni düşünüyorum.Akşamları yemek yiyemiyorum çünkü seni düşünüyorum.Geceleri yatamıyorum çünkü açım. :)



Flaş flaş flaş ıspanak ilinin maydonoz ilöesine baglı domates köyünde acı biberlerin pusu kurarak şehit ettigi 17 patlıcan törenle mutfaga verildi.Ayrıca yaralanan 25 tane dolmalık biber tencere devlet hastanesine kaldırıldı.Köy muhtarı karpuzun verdigi bilgilere göre 8 uzun namlulu pırasa 3 göz yaşartıcı sogan ve patlamaya hazır 5 kilo mısır ele geçirildi.Gelen bilgiler arasında muhabirimiz hıyar yogurdun saldırısına ugrayarak cacık oldu...



0
O ><(((;>
o
O
o
O
o
O <;)))><
o
Haçan cördun mi ha bu dolaşan paluk var ya seni çok özleyii.



ciddi uyarı!!!!!
uzaylılar dünyaya bütün güzel ve sexy insanları kaçırmak için geldiler..korkma sen tehlikede değilsin,,bu msj ı sadece "elveda" demek için yolluyorum=)=)=)



iki sevgili gezmeye giderler.yağmur yağmaya başlar geri dönemezler.kız başlar ağlamaya. sevgilisi'aramıza yastık koyarız sana dokunmam, sabah olunca gideriz'der. aralarına yastık koyup yatarlar. oğlan sözünde durur kıza dokunmaz. sabah eve dönerken kızın sapkası rüzgardan duvarın arkasına uçar.kız üzülür. oglan şımdı duvarı asıp alırım der.kızda: HADİ LEN BÜTÜN GECE Bİ YASTIGI ASAMADIN ŞIMDI DUVARIMI AŞACAKSIN der:D



hoşlandığınız ama öpemediğiniz biri mi var? adını yaz bi boşluk bırak
2225'e gönder BİZ ÖPELİM.. gülme!! seni de öperim:P



sensiz buralarınhiç tadı yok yediğim salatada bile seni arıyorumbir hıyarın eksikliği bu kadar mı hissedilir?¿





ya sevgime karşilik verirsin
yadapeşinden koşarken
yirtilan
ayakabimin parasını verirsin seçim senin



isteğe göre zamanla güncellenecektir

Yorum Yaz
Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !